Het VSO maakt gebruik van de ESF subsidies.

Gepubliceerd op: , door: (V)SO De Meentschool
Het VSO maakt gebruik van de ESF subsidies.

De VSO-afdeling van de Meentschool in Winschoten maakt gebruik van de ESF subsidies. Deze subsidies worden ter beschikking gesteld door de Europese Unie. Voor de periode 2021-2027 betekent dit, dat er door onze school een aanvraag is gedaan voor het Europees Sociaal Fonds Plus (ESF+ 2021-2027) tot subsidieverstrekking.

Het Europees Sociaal Fonds is een Europees instrument om werkgelegenheid te ondersteunen, mensen aan (beter) werk te helpen en te zorgen voor eerlijkere arbeidskansen voor EU-burgers.

Volverklaring Onderwijs en zorggroep 2024-2025

Gepubliceerd door: (V)SO De Meentschool
 Volverklaring -VSO-onderwijs en zorggroep schooljaar 2024-2025

Flyer Initiatieven voor mensen met lage inkomens in het Oldambt.

Gepubliceerd door: (V)SO De Meentschool
Bijgaand als download een flyer met Initiatieven om mensen met een laag inkomen in het Oldambt te ondersteunen.